1398-08-10
مشتری‌های خاص

مشتری‌های خاص یا مخاطبان کلیدی کسب و کار

 چطور با مشتری‌های خاص برخورد کنیم؟ مشتری‌های خاص هر کسب و کار حاصل مخاطبان کلیدی آن کسب و کار هستند مشتری‌های خاص کسانی هستند که ما […]
1398-08-07
احترام در محل کار

11 راه برای اینکه در محل کار به شما احترام بگذارند

همه‌ی ما در زندگیِ حرفه‌ای، به دنبال احترام هستیم. خیلی‌ها دوست دارند در محل کارشان مورد احترام دیگران قرار گیرند، ولی ما خیلی وقت‌ها در مورد […]
1398-08-04
پادکست در کسب و کار

چرا محتوای صوتی تولید کنیم؟

پادکست یک راه قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن صدا، خلاقیت، افکار، موسیقی، دانش یا هر چیز دیگری است که می‌توانید تولید کنید. در هر حوزه‌ای که […]