1398-05-29
روابط عمومی و بازاریابی

 نقش و کارکرد روابط عمومی در بازاریابی

تبلیغات مثل آگهی دادن نیست. مدیریت روابط عمومی، به نوعی هم عملکرد فعال است هم مجهول. شرکت استراتژی فعالی را برای ایجاد روابط عمومی‌اش بر پا […]
1398-05-25
محاسبه ارزش برند

چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت‌هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی که یک […]
1398-05-22
هوش هیجانی در مذاکره

چرا هوش هیجانی در مذاکره دارای اهمیت است

واژه هوش هیجانی به یکی از ارکان موفقیت در مدیریت تبدیل شده است و در مذاکره  نیز به همان مقدار کاربرد دارد. توانایی کنترل احساس و […]
1398-05-19
نحوه معرفی محصول

بهترین نحوه معرفی یک محصول چیست

بادقت در دنیای شلوغ فناوری این روزها، به احتمال زیاد عرضه‌ی محصولات موفق شرکت‌های بزرگ که از منابع و بودجه‌های بالایی نیز بهره می‌برند، توجه شما […]
1398-05-14
برخورد مناسب با مشتری

تکنیک‌های برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی

اصل برای داشتن برخورد مناسب با مشتری 4 شخصیت مناسب شناخت مناسب خدمت مناسب رفتار مناسب شخصیت مناسب آیا همه افراد می‌توانند بازاریاب باشند؟ این سؤال را می‌توان […]