معرفی محصول

بهترین نحوه معرفی یک محصول چیست

اگر به‌ تازگی شرکتی تأسیس کرده‌اید و یا مدیریت یک استارتاپ نوپا را برعهده گرفته‌اید، نگران نحوه‌‌ی عرضه و معرفی محصول خود در بازار به‌ …

بیشتر بخوانید ←
افزایش سریع فروش

چهار روش برای افزایش سریع فروش

چیزی با ارزش به مشتریان بدهید که برای شما هزینه زیادی نداشته باشد یکی از روش‌های موثر در فروش این است که یک جایزه برای …

بیشتر بخوانید ←
رویای کارکنان و اهداف سازمان

رویاهای کارکنان را در مسیر اهداف سازمانی قرار دهیم

نویسنده کتاب «رئیسان، رهبران، شما کدامید؟» از این سخن می‌‌گوید که رهبران و مدیران چه باید بکنند تا افراد زیردست‌شان از نظر عاطفی درگیر کار …

بیشتر بخوانید ←
برندسازی با جیب خالی

چگونه با جیب خالی برند سازی کنیم!

برای آنکه استارتاپ یا کسب‌وکار کوچک شما روی پلتفرم‌های مختلف، برند دیجیتالی یکپارچه و منسجمی داشته باشد، ارتباط گرفتن با مشتریان، رؤیت پذیری در فضای …

بیشتر بخوانید ←
برند شخصی

استراتژی‌های جایگاه‌سازی برند شخصی

جایگاه‌سازی یعنی تدوین جایگاهی که می‌خواهیم در ذهن مشتریان داشته باشیم در مقایسه با رقبا. استراتژی برند باید بتواند چشم انداز شما را با تجربه …

بیشتر بخوانید ←
اخلاق حرفه ای کارکنان

10 قانون طلایی اخلاق حرفه‌ای در محل کسب‌وکار

حرفه‌ای‌ها توسط رفتار، اهداف و قابلیت‌هایشان متمایز می‌شوند؛ اخلاق حرفه‌ای نشانه‌ی کیفیت کار و خدمات است. سازمان‌ها می‌دانند که اعتبار حرفه‌ای، عاملی است که شکست …

بیشتر بخوانید ←

آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دایره آبی از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده است. در طول تمام این سالها سعی کردیم کیفیت را سرلوحه ی تمام فعالیت هایمان قرار دهیم. بی شک هر روز برای پیشرفت تلاش می کنیم و هدف های بزرگی در سر داریم. امید داریم با خلاقیت، پشتکار و تلاش گامی برای بهبود بازار مشتریان خود برداریم.