
اگر به تازگی شرکتی تأسیس کردهاید و یا مدیریت یک استارتاپ نوپا را برعهده گرفتهاید، نگران نحوهی عرضه و معرفی محصول خود در بازار به …
چیزی با ارزش به مشتریان بدهید که برای شما هزینه زیادی نداشته باشد یکی از روشهای موثر در فروش این است که یک جایزه برای …
نویسنده کتاب «رئیسان، رهبران، شما کدامید؟» از این سخن میگوید که رهبران و مدیران چه باید بکنند تا افراد زیردستشان از نظر عاطفی درگیر کار …
برای آنکه استارتاپ یا کسبوکار کوچک شما روی پلتفرمهای مختلف، برند دیجیتالی یکپارچه و منسجمی داشته باشد، ارتباط گرفتن با مشتریان، رؤیت پذیری در فضای …
جایگاهسازی یعنی تدوین جایگاهی که میخواهیم در ذهن مشتریان داشته باشیم در مقایسه با رقبا. استراتژی برند باید بتواند چشم انداز شما را با تجربه …
حرفهایها توسط رفتار، اهداف و قابلیتهایشان متمایز میشوند؛ اخلاق حرفهای نشانهی کیفیت کار و خدمات است. سازمانها میدانند که اعتبار حرفهای، عاملی است که شکست …
آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دایره آبی از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده است. در طول تمام این سالها سعی کردیم کیفیت را سرلوحه ی تمام فعالیت هایمان قرار دهیم. بی شک هر روز برای پیشرفت تلاش می کنیم و هدف های بزرگی در سر داریم. امید داریم با خلاقیت، پشتکار و تلاش گامی برای بهبود بازار مشتریان خود برداریم.
2020 © کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به آژانس تبلیغاتی دایره آبی می باشد.